When The King Meets The Queen (Epilogue)

Title : When The picsart_04-28-08.58.24.pngKing Meets The Queen

Author : Fera Annita

Cast(s) : Seo Joo-Hyun, Lu Han

Support Cast(s) : Find by Yourself

Genre(s) : Romance, Fluff, School-Life, Alternate Universe (AU)

Rated : Teens+

Length : 3/3

Poster Art : xiaoluseobaby.tumblr.com

DISCLAIMER : FANFICTION AND STORYLINE IS COPYRIGHT BY ME, CAST(S) IS BELONG TO GOD, THEIR PARENTS AND MANAGEMENT.

 

== WHEN THE KING MEETS THE KING ==

Sudah beberapa hari ini Luhan dan Seohyun sama sekali tak saling bicara ataupun hanya sekedar bertatap muka, atau mungkin lebih tepatnya mereka saling menghindar satu sama lain. Sejak hari itu, di mana Seohyun akhirnya mengetahui jika Luhan adalah teman masa kecilnya, Xiao Lu. Inikah yang di sebut namanya takdir? Continue reading

Advertisements

When The King Meets The Queen (Prologue)

picsart_04-28-08.58.24.png

Title  : When The King Meets The Queen

Author : Fera Annita

Cast(s) : Lu Han, Seo Joo-Hyun

Support Cast(s) : Find by Yourself

Genre(s) : Romance, Fluff, School-Life, Alternate Universe (AU)

Rated : Teens

Length : 1/3

Poster Art : xiaoluseobaby.tumblr.com

DISCLAIMER : FANFICTION AND STORYLINE IS COPYRIGHT BY ME. CAST(S) IS BELONG TO GOD, THEIR PARENTS AND MANAGEMENT.

== WHEN THE KING MEETS THE QUEEN ==

“Xiao Lu, nanti jika sudah besar kau mau menjadi apa?”

“Aku mau menjadi pangeran, bagaimana denganmu?” Continue reading

[Sequel] MY ENEMY, MY FIANCE : AFTER MARRIED

Title : My Enemy, My Fiance : After Married
Author : Eka Oktavia (Kim Tae Rin)
Main Cast :
– Seohyun ‘SNSD’
– Luhan ‘EXO’
Other Cast : find it by yourself
Genre : Romance
Pairing : SeoHan
Lenght : OneShoot
Author’s note : Ini sequel FF ‘My Enemy, My Fiance’! Ada yang request sequel-nya, terus aku pikir-pikir dan akhirnya bikin sequel-nya. Tadinya sih mau bikin ntar aja, gak dalam waktu dekat. Tapi ternyata semangat buat ngetik sequel-nya udah ada. Ya udah deh aku bikin sekarang. MAAF YA KALO CERITANYA GAJE + BANYAK TYPO. Happy reading readers~ Love you, muaacchh
Continue reading

I Love You, Not Her (Chapter 2/Final)

image

I Love You, Not Her

Storyline by Hyeri Choi

Starring

Seo Joo-Hyun (Girls’ Generation Seohyun) || Lu Han (EXO Luhan)

Romance, Friendship, School-Life, Marriage-Life, Alternate Universe (AU)

Rated for Teens

Twoshoot (2/2)

Poster Art by Nam @ HSG

Disclaimer

FF and storyline is mine. Cast(s) is belong to God, their parents and management. Free to copy-paste this FF, but don’t copy-paste or reblogging without permission and take with full credit.

“I know you’re really similiar with her, but my feeling is for you no one else…” — Luhan.

Prev.

“Na gwaenchana, Seohyun-ah. Tidak masalah,” ucap Sehun tersenyum miris. “Seharusnya aku menyadari posisiku saat ini, sedikit pun aku tak memiliki hak untuk merebutmu darinya. Aku mengerti, Seohyun-ah.”

Continue reading

Wan to With You… [Story after Concealed]

Gambar

Kupikir ini hanyalah mimpi buruk. Kukira ini hanya sementara,namun aku salah… Semua ini tetap akan berlanjut. Terus dan terus hingga akhirnya menjadi satu kenyataan buruk yang harus aku hadapi. Aku mungkin… akan meninggalkannya…

.

.

.

Title || Wan to With You… [Story after ‘Concealed’]|| Author || Fadila Setsuji || Genre || Marriage life,Sad || Rating || PG 16-17 || Length ||Drabble || Cast || EXO’s Luhan-SNSD Seohyun ||

 

.

.

.

All Seohyun POV

 

=Happy Reading=

 

Kleine-Levin SyndromeContinue reading